sobota, 22 marca 2014

4. urodziny audycji I'm Stuck Between


W pierwszą kwietniową środę 2014 roku na antenie Radia Aktywnego odbędzie się niezwykłe, urodzinowe wydanie audycji I'm Stuck Between. Podróże do pełnego melancholii i muzycznych emocji Świata Pomiędzy wkraczają w swój piąty rok antenowy.

Czas pędzi w niesamowitym tempie. Audycja goni audycję, zostawiając w tle kupkę zmiętych kart wyrwanych z kalendarza. Zmieniają się okoliczności, pory roku, miejsca zamieszkania, zmienia się rzeczywistość, a Świat Pomiędzy choć też nie uniknął zmian w dalszym ciągu pozostaje w dobrej formie. Całkiem niespodziewanie okazało się, że spędziłem w przed radioaktywnym mikrofonem grubo ponad trzysta godzin i mimochodem przeprowadziłem niemal sto osiemdziesiąt wydań audycji. To urodzinowe odbędzie się 02.04.14 zajmując prawie całe wieczorne pasmo. Czas trwania tej wyprawy będzie iście świąteczny. Nie regulujcie odbiorników! Będziemy się słyszeć przez cztery godziny.

Ten długi czas audycji wynika przede wszystkim z tego, że kompletnie nie potrafię świętować i w końcu postanowiłem to zmienić. W obchodzeniu urodzin pomogą mi Dominika i Michał ze środowych audycji, które na tę wyjątkową okazję udało mi się anektować. W programie oprócz tony sentymentów (fragmenty pierwszej audycji!), masy dobrych brzmień i kilku muzycznych niespodzianek, pojawi się także ogrom nagród.

Za stworzenie fury fantów odpowiadają m.in. Post-rockPl Defying, Thesis, Servants of Silence, Nocny SuperSam, Patrick the Pan, Tune, HOAP, Collapse Under The Empire, Version Studio Records (A Swarm of the Sun, Aoria, The Isolation Process, Kausal, Come Sleep), Dead Can Talk...

Z tego miejsca chciałem też podziękować wszystkim, którym udało się choć raz wkroczyć do Świata Pomiędzy i opuścić go z uczuciem nienasycenia. Słowa uznania należą się także tym, którzy nie bali się krytykować, co ostatecznie wyszło mi na dobre. Dziękuję też wszystkim wspaniałym ludziom, których miałem okazję poznać i nawiązać bliższe relacje - zespołom, muzykom, słuchaczom, promotorom. Dzięki!

Szczegóły wydarzenia możecie obserwować tutaj.

Pomocy we wsparciu medialnym podjęli się:
- FDK