wtorek, 13 października 2015

to the other side - zapowiedź


Czasami zdarza mi się robić porządki. Naprawdę! Przeglądałem archiwalne nagrania audycji i natknąłem się na te kilka okazji do wspólnej rozmowy z Michałem Kowalskim, wraz z którym spotykaliśmy się na skraju I'm Stuck Between i Nocnego Autobusu w Radiu Aktywnym. Słuchało się tego dobrze, nie tylko ze względów muzycznych, bo i rozmowa kleiła się nad wyraz dobrze. Korzystając z okazji, że jutro poprowadzę przedostatnie wydanie audycji w RA, postanowiłem zaprosić Michała raz jeszcze.

Koncept wymyślił mój jutrzejszy gość, a założenie było dosyć proste, ale i błyskotliwe. I'm Stuck Between przestaje istnieć w radioaktywnej przestrzeni, a Nocny Autobus jest już trupem, w takich okolicznościach aż prosi się o zerknięcie, co jest po drugiej stronie i na tym się właśnie skupimy.

Słyszymy się w środę od 21.00 w Radiu Aktywnym!

Słuchać możecie przez stronę RA lub przez aplikację TuneIn na urządzeniach z systemem Android.