niedziela, 25 października 2015

may we live to hear again

fot. Małgorzata Lewandowska

Jak z pewnością już wiecie dokładnie 21 października br. I'm Stuck Between przestało być audycją w Radiu Aktywnym. Z tego tytułu należą wam się wyjaśnienia. Na moją decyzję nałożyło się kilka czynników. Można to zrzucić na karb braku czasu, inne obowiązki, czy prawidła rządzące organizację studencką i z pewnością znalazłoby się w tym trochę prawdy. Od siebie dorzuciłbym jeszcze garść zmęczenia. Jednak najważniejszym powodem jest to, że znalazłem się w punkcie, w którym dotarło do mnie, że muszę ruszyć dalej albo rozpadnę się na kawałki i zaprzepaszczę wszystko, co udało mi się tutaj wypracować. Liczę na wasze zrozumienie.

Za mikrofonem Radia Aktywnego w dalszym ciągu będziecie mogli mnie usłyszeć w audycji Ja Ci ZagRAm i może w innych radioaktywnych projektach. Moje teksty związane z muzyką pojawiać się będę w portalu ArtRockPl, a strona na facebooku bez zmian pozostanie źródłem muzycznych inspiracji. Choć wszystko dziać się będzie naturalnie, bez czasowych reżimów i innych założeń.

Być może pojawią się też inne dziedziny, w których zdecyduję się spróbować swoich sił, ale i o tym poinformuję was w swoim czasie.

To był zaszczyt mówić do was przez te 250 wydań audycji.

Trzymajcie się ciepło, niech wam stópki w nocy nie marzną i do usłyszenia wkrótce.

Dziękuję.