wtorek, 20 października 2015

may we live to meet again - zapowiedź


To naprawdę przedziwne uczucie, kiedy po tak długiej drodze wciąż jestem zdziwiony, że dotarłem do celu. Przez niemal sześć lat wielokrotnie zdarzało mi się marudzić, złorzeczyć, a nawet wyzywać do wszystkich diabłów wszystkie niedogodności związane z regularnym prowadzeniem audycji. Teraz wydaje mi się, że może wcale nie było tak źle i wciąż trudno mi uwierzyć, że to już koniec. Już jutro za sprawą audycji I'm Stuck Between w Radiu Aktywnym usłyszymy się po raz ostatni.

Zgodnie z zapowiedziami, przynajmniej do końca roku, planuję nawiedzać was przy okazji niedzielnego Ja Ci ZagRAm, a dalsze plany radiowe nie są jeszcze sprecyzowane, choć z pewnością będę was informował na bieżąco o wszystkich swoich poczynaniach. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że muzyczne teksty, które w przyszłości popełnię, będą ukazywać się wyłącznie na ArtRockPl lub w innym portalu. Bez zmian pozostaje prowadzenie strony na facebooku, na której wpisy mogą stracić na regularności, ale mam nadzieję, że nabiorą rumieńców. W końcu nie sposób uwolnić się od muzyki.

A o czym będzie jutro? O końcu i pożegnaniu.

Słyszymy się w środę od 21.00 w Radiu Aktywnym!

Słuchać możecie przez stronę RA lub przez aplikację TuneIn na urządzeniach z systemem Android.