piątek, 3 grudnia 2010

there is no eden anymore - zapowiedź


Dziś 3 grudnia, dzień koncertu na którym Sylva, The Black Noodle Project i Forma, dzień audycji. Jak te dwa wydarzenia połączyć? Jest kilka opcji. Audycja może się nie odbyć, ktoś może mnie zastąpić, może pojawić się audycja tylko z muzyką albo...zdecydowałem się na to albo, czyli audycję nagrałem w środę. Z przeszłości, z większą ilością trzasków i gadania bez sensu, o tym dlaczego nie ma już nieba. Melancholijnie, progresywnie, mrocznie. Ostrzegam, że audycja może wypaść trochę z ram 21-23, bo wszyscy radiowcy będą bawić się na 6-tych urodzinach radia, więc audycja zostanie wyemitowana zdalnie OKOŁO 21. Jest to drugi raz kiedy audycja powstała w takiej formie, tyle że ostatnim razem nie udało się jej puścić, tym razem zrobiłem wszystko, co w mojej mocy, żeby się udało. Mam nadzieję, że nie macie mi za złe takiego rozwiązania technicznego.

(trochę) zachęcam i zapraszam dziś w okolicach 21 do Radia Aktywnego