piątek, 4 marca 2011

marcowe nie-idy.


Marzec zawsze był dla mnie miesiącem wyjątkowym. W marcu się urodziłem i w marcu urodziła się audycja. Można uznać, że wtedy również powstał Świat Pomiędzy. Chociaż bliższym prawdy jest to, że wtedy się ostatecznie wykrystalizował, bo tkwił we mnie od bardzo dawna. Może od samego początku. Dlatego chciałem, żeby audycyjnie ten miesiąc również i dla was był wyjątkowy. Jedną z tych wyjątkowych rzeczy będzie wizyta przedstawicieli Polish Under Force, z którymi udało mi się nawiązać (mam nadzieję owocną) współpracę.

Mam nadzieję, że w każdej kolejnej marcowej audycji Świat Pomiędzy odwiedzą kolejni goście.

Oprócz tych gości mam dla was trochę niespodzianek. Pierwszą z nich można zobaczyć na zdjęciu. O tym jak zdobyć nowe przypinki powiadomię was wkrótce. Okazji ku temu będzie kilka.

Zachęcam was również do wzięcia udziału w akcji pod kryptonimem 'Daj Głos!', z którą to wciągu kilku najbliższych dni będę miał okazję was zaznajomić. Liczę na odzew w tej sprawie!

A sobie i wam życzę żebyśmy wytrwali kolejny rok!