piątek, 14 października 2011

komunikat!

Po raz kolejny mam okazję stać się posłańcem ze złą nowiną. Nieszczególnie mnie to cieszy i to nie tylko dlatego, ze wiem jak kończyli tacy posłańcy kilka wieków wcześniej. Wczoraj wieczorem otrzymałem telefon od Tomka, którego zmogła choroba. Postanowiliśmy poczekać jeszcze do dzisiaj, żeby ocenić jego stan zdrowia i podjąć ostateczną decyzję odnośnie audycji. Niestety w materii stanu fizycznego wokalisty/gitarzysty formacji [wreath] nic się nie zmieniło. W związku z tym audycja-wywiad nie odbędzie się w planowanym terminie. Mi nie pozostaje nic innego jak przeprosić i mieć nadzieję, że zrozumiecie - w końcu zdrowie jest bardzo ważne.

Tomkowi życzymy szybkiego powrotu do pełni sił i równie szybkiego wyznaczenie kolejnego terminu audycji.

Audycja jako taka odbędzie się, tyle że w innej postaci.


Crippled Autumn, to nazwa naszego dzisiejszego spotkania, którego formę podyktował opisany wyżej, nieoczekiwany obrót spraw. Nie pojawi się tutaj typowa zapowiedź, nie pojawią się również typowe wskazówki dotyczące treści, czy zespołów, które spotkamy w Świecie Pomiędzy. Mimo krótkiego czasu przygotowałem dwa odmienne, muzyczne warianty na dzisiejszy wieczór. Który z nich ostatecznie rozbrzmi? Wiele zależy od tego jak potoczy się reszta dnia.

Tajemniczo? Mgliście? Enigmatycznie?

Tak to już jest w Świecie Pomiędzy.