czwartek, 21 marca 2013

rozwiązanie konkursu Betrayal at Bespin


To nie był łatwy konkurs, ale i nagroda nie byle jaka, więc trzeba się było wykazać. Przypomnę, że przybliżyć was do zdobycia płyty roku 2012 według I'm Stuck Between, czyli Rains od Betrayal at Bespin należało poddać analizie grafikę związaną z audycją i wymienić występujące w niej nawiązania do tzw. popkultury. Zadanie wymagało dobrej znajomości realiów Świata Pomiędzy i motywów, które się w nim pojawiają. 

Nie chciałbym rozwiewać wszelkich wątpliwości i wymieniać skąd pochodzą poszczególne elementy widoczne na grafice, ale przyznam, że bardzo mnie cieszy, że wśród wymienionych propozycji (zresztą trafnie) znalazły się film Donnie Darko, komiks Watchmen, książka Czas Mgieł, czy gra Silent Hill, a także kilka innych motywów związanych z odrzuceniem, szaleństwem i samotnością. Jestem z was dumny!

Płyta wędruje do Kingi G., za poprawne wskazanie największej ilości nawiązań poczynionych przeze mnie w świadomy sposób. Nie przewidywałem wyróżnienia, ale jestem zmuszony takie stworzyć. W mojej skrzynce mailowej pojawiła się wiadomość, która zawierała masę niezwykle ciekawych nawiązań, domysłów i sugestii dotyczących grafiki. Nie wiem jeszcze jaki krążek trafi do Kuby - autora wiadomości - ale w najbliższym czasie postaram się coś wyczarować.