wtorek, 21 maja 2013

pytania bez odpowiedzi


Przeglądam ostatnie wpisy, które wylądowały na blogu i dochodzę do wniosku, że pokazują się tam tylko zapowiedzi i playlisty audycji, co jest szalenie smutnym widokiem, zwłaszcza po zakończeniu akcji z dużą ilości tekstowych nowości. Ten stan rzeczy powinien się wkrótce zmienić, bo mam pod ręką kilka gorących tytułów, które coraz dosadniej domagają się zrecenzowania. 

Wiedzcie jednak, że cisza na froncie jest spowodowana kilkoma, niezależnymi elementami. Przede wszystkim potrzebowałem chwili wytchnienia od tej szalonej, twórczej gonitwy, ale już czuję głód powoływania do życia kolejnych treści. Dodatkowo dogrywałem szczegóły dotyczące kilku nadchodzących audycji, które odbędą się pod hasłem Radio Aktywne w I'm Stuck Between. Pojawiło się też kilka innych kwestii, którymi jeszcze nie mogę się z wami podzielić, ale to też się wkrótce zmieni.

Niedawno część z was otrzymała ode mnie wiadomość, w której pytałem o rzeczy związane z I'm Stuck Between. Zdarza mi się poruszać takie kwestie, bo jestem ciekawy, jak moja działalność jest postrzegana z zewnątrz i co można w niej poprawić. Z waszych odpowiedzi wyłania się następujący obraz:

I'm Stuck Between to blog z bardzo ciekawymi tekstami: recenzje stoją na wysokim poziomie, a każde ilości wnikliwych wywiadów są mile widziane. Na Facebooku pojawia się dużo ciekawych treści, świetnej muzyki, której próżno szukać poza Światem Pomiędzy. Audycja nie zawodzi, czaruje, przenosi w inny wymiar, ale odbywa się w fatalnym terminie.

Bardzo miło było czytać wasze przemyślenia dotyczące tego wszystkiego, jeżeli ktoś jeszcze ma ochotę dodać coś do siebie, to proszę się nie krępować. Przyznam jednak, że liczyłem na większą ilość krytycznych uwag, w końcu cała inicjatywa miała służyć poprawieniu tego, co poprawić trzeba. Wychodzi na to, że wszystko (poza terminem) jest takie, jakie być powinno i nie mogę zrobić nic poza kontynuowaniem swojej misji. 

Niech więc i tak będzie. Pamiętajcie, że słyszymy się w piątek, wypatrujcie nowych tekstów i dajcie o sobie znać wchodząc w interakcje z treściami na facebooku.

PS. Coś się może uda zadziałać z tym nieszczęsnym piątkiem.