wtorek, 1 lipca 2014

it was flood, it had come - zapowiedź


It was flood, it had come to pierwsze od dłuższego czasu wydanie audycji, które prowadzone będzie na żywo, bezpośrednio ze studia Radia Aktywnego. Stęskniłem się za atmosferą tych czterech ścian okutych materiałem, który próbuje wyciszyć wnętrze. Brakowało mi również mikrofonu oraz was, dlatego mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć podczas tej podróży do Świata Pomiędzy.



W programie pojawi się Navigator od Her Name Is Calla, czyli album najczęściej słuchany przeze mnie w czerwcu tego roku. Oprócz tego sięgnę po dokonania Crippled Black Phoenix, Gregora Samsy, Mogwai i kilku innych projektów. W trakcie audycji doświadczymy także wielkiego powrotu pewnej zakurzonej tradycji.

To wszystko już w środę po 21.00 w Radiu Aktywnym.