sobota, 20 września 2014

from the archive II - zapowiedź/playlista

 

Ostatnie wydanie audycji to kolejny powrót do przepastnych, audycyjnych archiwów. Tego wieczoru nie mogłem stawić się w studiu Radia Aktywnego, bo wyruszyłem zdobywać muzyczne emocje na koncercie This Will Destroy You. W zastępstwie typowej audycji zostawiłem was pod opieką przeszłego mnie oraz przeszłego Wawrzyńca Dąbrowskiego. Osiemdziesiąte ósme wydanie poświęcone było wielkim, życiowym podróżom oraz oczywiście świetnej muzyce. To dziś jest to jedno z moich ulubionych wydań, dlatego z wielką przyjemnością udostępniłem je wam ponownie.

01. Intro
02. Deftones - Be Quiet and Drive (Far Away) [B-Sides & Rarities, 1998]
03. Émilie Simon - The Frozen World [La Marche de l'empereur OST, 2005]
04. Coma - Osobowy [Hipertrofia, 2008]
05. Deftones - Passenger [White Pony, 2002]
06. NAO - Śladami Królika [Deprywacja Sensoryczna, 2011]
07. Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here [Deadwing, 2005]
08. Nick Cave and Warren Ellis - Gun Thing [The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford OST 2007]
09. Sigur Rós - Sæglópur [Takk..., 2005]
10. Koniec Świata - W Gardle od Amoll [Burgerbar, 2007]
11. Grey Waters - Say Goodbye [Below The Ever Setting Sun, 2010]
12. Frozen Lakes - Step Back [Ocean of Subconsciousness, 2012]
13. Zero Absolu - Home Sick Home[Automn, 2012]