poniedziałek, 20 lipca 2015

night lights in the past - zapowiedź


Niedawno uświadomiłem sobie, że minęło już naprawdę dużo czasu od ostatniego koncertu, na którym miałem możliwość się pojawić. W ciągu mojej radioaktywnej działalności skorzystałem z wielu okazji do zbierania koncertowych emocji, a teraz doszedłem do wniosku, że warto byłoby się nimi z wami podzielić. Oczywiście powstało wiele relacji koncertowych, ale czy warto odmawiać sobie przyjemności odświeżania kilku wciąż żywych wspomnień?

Kilka najbliższych audycji stanowić będzie przegląd utworów, które udało mi się usłyszeć na żywo. Nie zabraknie również opowieści o coraz bardziej kurczącej się liście obowiązkowych koncertowych pozycji, a także o kilku projektach, na których występ wciąż czekam.

Zapraszam już jutro od 21.00 do Radia Aktywnego!

Powtórka audycji emitowana jest w czwartki od 11.30. Słuchać możecie przez stronę RA lub przez aplikację TuneIn na urządzeniach z systemem Android.