czwartek, 25 listopada 2010

Sylvan, The Black Noodle Project, Forma


W tym wydaniu donosiciela zapraszam was do Progresji. A w tym klubie wiążącym się się z wiecznym narzekaniem w stylu: 'Do Progresji? Tak daleko?!', pojawi się ciekawy progresywny skład.

Na pierwszy ogień Forma (nie mylić z Firmą). Warszawa muzyką stoi, oto kolejny tego stwierdzenia dowód. Miałem ich sobie zostawić jako radosną bądź nie, ale zawsze niespodziankę. Nie udało się powstrzymać. Dorwałem się do myspace i przyznam szczerze, czegoś takiego się nie spodziewałem. Jest dobrze! Nie, nie powiem nic więcej. Posłuchajcie sami. Tylko nie ważcie mi się spóźnić!

The Black Noodle Project francuska formacja, która lubi czarować dźwiękami. Odwiedzać nasz kraj też lubi, tyle że w przeciwieństwie do poprzednich ich wizyt w ojczyźnie Chopina, Wałęsy i Andrzeja Leppera tego wydarzenia nie mam zamiaru przepuścić. Mam tylko nadzieję, że nie zagalopują się za bardzo z promocją nowego materiału a dorzucą coś ze starszych płyt. Muzyka wysoce specyficzna!

Sylvan to zespół, który istnieje w mojej świadomości od nie-dawna. Za to w krótkim czasie zachwycił mnie płytą Posthumous Silence. Pięknie, pięknie, pięknie. Nie jest to ich najnowsze osiągnięcie, ale i tak liczę na to, ze coś z tego krążka się pojawi. Kto wie?

Podsumowując szykuje się bardzo ciekawy koncert. Tłumów nie przewiduję. Trochę szkoda, bo zawsze warto stawić się tłumnie i pokazać, że w Polsce ludzie potrafią docenić muzykę niebanalną. Ale może to i lepiej, takie małe, kameralne spotkania z muzyką tylko intensyfikują doznania.


kiedy: 03.12.2010
gdzie: Warszawa, klub Progresja
start: ?
za ile: do dnia: 01/12/2010 - 55 PLN/
w dniu koncertu: 65.00 PLN

MYSPACE FORMY
MYSPACE THE BLACK NOODLE PROJECT
MYSPACE SYLVAN