środa, 16 listopada 2011

zastępowo3 - zapowiedź


Gdyby spytać ludzi jaki chcieliby mieć dar, prawdopodobnie część zażyczyłaby sobie długowieczności, latania, a może nawet zamieniania rzeczy w złoto. Ja poprosiłbym o umiejętność bilokacji. Dlaczego? Żeby uniknąć trudnych wyborów. Zawsze kiedy w piątkowy wieczór pojawia się niezwykłe muzyczne wydarzenie mam ogromny problem, co wybrać: audycję, która stała się bardzo ważną  częścią mojego życia, czy też realizację małego koncertowego marzenia.

Antimatter od bardzo dawna stał na pierwszej pozycji moich koncertowych pragnień. Mam nadzieję, że zrozumiecie mój wybór. Nie zostawiam was jednak z pustymi uszami (?). W studiu RA pojawi się zastępowy Maciek P. Nie będzie to typowa podróż do Świata Pomiędzy, to jest oczywiście niemożliwe, ale i tutaj powinniście znaleźć coś dla siebie.

W Innym Świecie Pomiędzy pojawi się SacrumProfanum, fragment emocji związanych z Antymaterią i wiele innych rzeczy, z których część powinna was zaskoczyć.

To wszystko już w najbliższy piątek po 21 w Radiu Aktywnym.