czwartek, 31 maja 2012

ninth moon black - zapowiedź



Ninth Moon Black to nazwa jednego z postmetalowych, muzycznych tworów zza oceanu, Ninth Moon Black to również nazwa jutrzejszego wydania audycji, w którym to wspomniany zespół odegra znaczącą rolę. Oprócz tego pojawi się nieco muzycznego brudu, kilka ciekawych historii, burza światła oraz intrygujące zakończenie. To wszystko jutro od 21 w Radiu Aktywnym.

Z tego miejsca należą wam się również wyjaśnienia odnośnie poprzedniego wydania audycji, które nie doszło do skutku. Nie mogłem się stawić tego dnia w siedzibie RA, dlatego też sporządziłem nagranie audycji kilka dni wcześniej. Niestety system nie podołał zadaniu wyemitowania nagrania, o czym dowiedziałem się niejako po fakcie. Wspomnianą audycję, tym razem skutecznie, wyemituję w ten piątek, gdyż po raz kolejny ze względu na (około)radiowe obowiązki będę poza studiem. Niemniej jednak zapraszam do posłuchania tego, czym chciałem się z wami podzielić tydzień temu.

Proszę też o trochę cierpliwości, mam nadzieję, że już wkrótce audycja ponownie nabierze rumieńców.