piątek, 8 czerwca 2012

take this life - zapowiedź


Wszystko wskazuje na to, że dopadła mnie plaga późnych zapowiedzi. Już spieszę z wyjaśnieniami, w których znajdą się odpowiedzi na standardowe pytania: co, jak i dlaczego. Ostatnimi czasy coraz więcej spraw domaga się intensywnej opieki, a czasu na to zrobiło się jakby mniej, w związku z tym i blog, i audycja zeszły odrobinę na dalszy plan, ale mam nadzieję, że to się wkrótce zacznie stopniowo zmieniać, aż ostatecznie wróci do normy.

Dzisiaj nie będę miał możliwości fizycznie pojawić się w studiu RA, co wynika z powodów opisanych wyżej i delikatniej niedyspozycji głosowej, ale w ramach rekompensaty przygotowałem dla was ursynaliową playlistę, która stanowi tło do mojej relacji z tej imprezy. Zapraszam do zapoznania się z obiema formami twórczymi.

Mam nadzieję, że usłyszymy się za tydzień i to już w standardowych warunkach.