środa, 28 marca 2012

can you tell the future from the past? - zapowiedź


- Witam serdecznie w ten zimowy, chłodny wieczór. Ja nazywam się Kamil Dróżdż i będę miał okazję poprowadzić audycję pod tytułem Samotność to taka straszna trwoga.

Z tymi oto słowy na ustach ponad dwa lata temu stanąłem w szranki z tworem zwanym GNP. Głos Nowego Pokolenia, bo o nim mowa, to był cykl audycji, których zadaniem było sprawdzenie, jak nowi adepci sztuki radiowej radzą sobie za mikrofonem, dając przedsmak swoich późniejszych dokonań. W najbliższy piątek będziemy celebrować drugie już urodziny audycji i'm stuck between

Jeszcze do końca nie opadł kurz po niedawnych, hucznych urodzinach audycji za PROGiem. W Świecie Pomiędzy też nie zabraknie atrakcji, ale forma już bardziej typowa dla tego miejsca. Mniej zgiełku, mniej hałasu, a zdecydowanie więcej przestrzeni na rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. 

Nie zabraknie ciekawej, intrygującej muzyki stanowiącej pomost pomiędzy trzema wymienionymi przeze mnie płaszczyznami czasowymi. Pojawi się też gość - osoba wyjątkowa dla Świata Pomiędzy, która pomoże mi udźwignąć ciężar prowadzenia tej niełatwej audycji. Dodatkowo przygotowałem dla was kilka tzw. setek, czyli dźwięków niemuzycznych, które umilą nam czas. 

A na deser do wygrania płyta moich francuskich przyjaciół z zespołu The Black Noodle Project - Dark & Early Smiles.

Przypomnijmy sobie, jak Jeremie Grima - lider wspomnianej formacji zachęca do słuchania audycji: 


Do usłyszenia w piątek po godzinie 21 tylko w Radiu Aktywnym. Serdecznie zapraszam!