wtorek, 30 października 2012

[konkurs] Drugie urodziny fanpage'a


Odnoszę wrażenie, że jeszcze nie tak dawno zastanawiałem się, czy warto pakować się na Facebook z promocją treści pojawiających się na blogu i omawianych w audycji. Dużo czasu zajęło mi, żeby przekonać się do sensu takich działań. A dziś mijają dokładnie dwa lata od dnia, w którym i'm stuck between pojawiło się w czeluściach tego portalu. Mam świadomość, że działalność w tamtym miejscu wyrwała mi kawał cennego czasu, ale wiem, że było warto. I'm stuck between polubiło ponad 450 osób i liczba ta rośnie - powoli, ale regularnie. Cieszy mnie to przede wszystkim dlatego, że nie jest to miejsce, na którego emanacje można się natknąć nawet w lodówce, wręcz przeciwnie - trzeba chcieć je znaleźć, trzeba go szukać. Jedyne co mogę zrobić, to te poszukiwania delikatnie ułatwić.

Z okazji drugich urodzin fanpage'a przygotowałem dla was konkurs. Można w nim zgarnąć mały, ale atrakcyjny zestaw podarunków, na który składają się płyty: Norvid - Norvid, Prisma - You Name It oraz jedną z ostatnich przypinek i'm stuck between

  1. Polub audycję i'm stuck between na portalu Facebook. Jak już lubisz to masz z górki!
  2. Na adres mailowy kamil.drozdz[at]radioaktywne.pl wyślij odpowiedź na pytania:
    1. Z jakiego miasta pochodzi Norvid
    2. Którego utworu brakuje na regularnej wersji płyty You Name It zespołu Prisma?
  3. Trzymaj kciuki, bo spośród wysłanych wiadomości zostanie wyłoniony zwycięzca!

UWAGA! Konkurs trwa do godziny 20.00 dnia 06.11.12. Wśród nadesłanych wiadomości zostanie wyłoniony zwycięzca, z którym skontaktuję się mailowo.